Szállítás és garancia
Szállítási és fizetési feltételek
Az áruházban kiválasztott és megrendelt termékeket Ön vagy azonnal raktárról vagy a lehetőségekhez képest pár napon belül a megrendelését követő e-mailben vagy telefonos visszajelzésünk alkalmával egyeztetett időpontban veheti át házhozszállítás esetén, természetesen mód van személyes átvételre is üzletünkben, melynek nyitvatartási ideje a kapcsolat menüpont alatt található. De azt kérjük előre jelezzék e-mailben vagy telefonon, ha személyesen szeretnék átvenni a megrendelt terméket az üzletben mert a webáruházban rendelt termékeket automatikusan házhoz szállítjuk.
Szállítási módok:
Házhozszállítás:
A PSX SHOP jelenleg kizárólag Magyarország területére szállít ki megrendeléseket. DPD Hungária KFT díjszabása belföldi csomagfeladásra. Az árak maximum 2-5%-ban térhetnek el a leírtaktól! Az utánvétel összege még hozzáadódik a szállítási díjhoz.
A csomag súlya nem befolyásolja az utánvét összegét. Az utánvét összeget kizárólag a csomag értéke befolyásolja.
50.000 Ft-ig 1.500 Ft
100.000 Ft-ig 2.050 Ft
300.000 Ft-ig 3.000 Ft
500.000 Ft-ig 5.200 Ft
A raktáron lévő termékeknél a rendelés regisztrálása után 3 napon (munkanap) belül már átvehető a csomag. Ahol a “RENDELÉSRE!” felirat szerepel ott az átvétel időpontja kitolódhat 5-7 munkanapra is.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kiszállító előtt szíveskedjék megvizsgálni és ha sérült, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot, vagy a probléma megoldása érdekében hívják a vevőszolgálatot.
Telefon szám: 06 70/314-1473
Elállás joga
Megrendelése során Ön élhet a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Ön a szerződéstől az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Ebben az esetben az Eladó köteles a Vevő által kifizetett teljes összeget (ami a szállítási költséget is tartalmazza) haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni.
Figyelem! A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keressen meg minket az info@psxshop.hu e-mail címen.
Fizetési módok:
– Üzletünkben készpénzzel illetve bank kártyával és hitelkártyával is lehetséges a fizetés az árú átvételekor.
– Utánvétes fizetés az áru átvételekor készpénzben, Ön a szállítónál intézi, számla alapján.
– Átutalás: Előreutalással tudjuk utalásos fizetési igényüket teljesíteni. (Amint megérkezik számlánkra, az utalt összeg, telefonos egyeztetést követően kiszállítjuk a rendelt terméket, vagy átveheti üzletünkben.)
A termékszámlát a PSX Konzol Szaküzlet állítja ki.
Adószáma: 63944510 2 24
Bankszámla szám: 11600006-00000000-41174609
Nemzetközi bankszámla szám: HU58 1160 0006 0000 0000 4117 4609
A számlavezető bank: Erste Bank
Címe: 5600 Békéscsaba Kinizsi u. 2.
Telefon szám: 06 70/314-1473
A vásárlástól való elállás joga
A vevőnek jogában áll, a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. Ez esetben az elállás a megrendelő számára költségmentes. A lemondást jelezheti e-mailen, telefonon vagy személyesen is a megrendelés pontos adatainak megjelölésével (megrendelő neve, címe, rendelés ideje, rendelt áruk).
A vevő az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet a távollevők között kötött szerződésekről. Amennyiben a vásárolt készülék, csomagolása, tartozékai sérülésmentesen hiánytalanul visszaszállításra kerülnek a vevőszolgálatra.
A PSX SHOP kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén téríti vissza a vételárat.
FONTOS! A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.
Jótállás, Szavatosság:
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet utasításai az irányadóak.
A 72 órás cseregaranciával élhet a vásárló, ha a rendeltetésszerű használatot a meghibásodás akadályozza, a kereskedőnek jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos jelzett hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben, ha a hiba a nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, a javítási költség a vevőt terheli.
A PSX SHOP által kibocsátott saját garanciával ellátott termékek meghibásodása esetén, a garanciális javításokat minden esetben az 5600 Békéscsaba Kinizsi utca 2. szám alatti üzletben lehet érvényesíttetni. Egyéb esetekben a gyártó által kibocsátott garanciajegyen feltüntetett lista szerinti szakszervizekben lehet leadni a készüléket javításra. A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igényekre a 49/2003. (VII.30) GKM jogszabályban foglaltak az érvényesek.
A használt termékeknél is ezek a kormányrendeletek az irányadóak.
Hardverek esetén csak a sérülésmentes, tartozékokkal együtt, hiánytalanul eredeti dobozban visszaküldött termékekre érvényes. Szoftvereknél csak az adathordozókra (BluRay, HD DVD, DVD, CD) biztosítunk cseregaranciát, amennyiben azok nem olvashatók. Ebben az esetben elégséges csak az adathordozót visszaküldeni a címünkre az 5600 Békéscsaba Kinizsi utca 2. szám alá és kicseréljük ugyanolyan termékre vagy a vevő által kiválasztott másik termékre abban az értékben, amennyit kifizetett az előzőleg megvásárolt, de hibás termékért.
Bármilyen garanciális kérdése lenne, írjon levelet az info@psxshop.hu e-mail címünkre.
A fogyasztói jogok sorrendje
Tekintsük át azt a helyzetet, hogy valamilyen termékkel, jogos reklamációnkat már elismerték, és hogyan is rendezhetnénk a dolgot, mit kérhetünk, mit követelhetünk. Erre vonatkozóan főként a Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadók.
Elsősorban kijavítást vagy kicserélést lehet kérni. Fontos megjegyezni, hogy a cserének nem feltétele a javíthatatlanság, akár azonnal is kérhetünk cserét. Szintén fontos – és ha jól belegondolunk észszerű – megkötés, ha az általunk választott rendezési mód aránytalan többletköltséget jelentene a forgalmazónak a másik rendezési módhoz viszonyítva, akkor erre hivatkozva elutasíthatja azt. Nehéz megmondani mi minősül aránytalan többletköltségnek, erre nincs még irányadó bírói gyakorlat.
Az adott terméknél többször előforduló hibák amik állandó javítást igényelnek, hogyan lehet eljárni? Az eladó garantálja, az adott termék – rendeltetése szerinti – hibátlan működését az adott időtartamon. A Ptk. azt biztosítja, hogy a kijavításkor vagy kicseréléskor nem okozhatnak jelentős kényelmetlenséget. Erre hivatkozva – ha már megelégeltük a többszöri javítást – el lehet állni a szerződéstől (vagy árleszállítást kérni), lásd lejjebb.
Kicserélés csak ugyanolyan típusú új termékre történhet. Nem dolog szolgáltatása esetén a csere a szolgáltatás újbóli elvégzését jelenti. Kicseréléskor a jótállás és a szavatosság újraindul.
A kijavítás „a szerződésnek nem megfelelő fogyasztási cikk a szerződésnek megfelelővé tétele”, javítás után sem lehet rosszabb, mintha meg sem hibásodott volna.
Ha sem kijavítani, sem kicserélni nem tudják megfelelő határidőn belül, jelentős kényelmetlenség nélkül, akkor el lehet állni a szerződéstől, vagy árleszállítást kérni. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak helye nincs. Elállás esetén a termék visszaszolgáltatásával visszajár a teljes kifizetett vételár, nem lehet levonni a rendeltetésszerű használat során bekövetkezett értékcsökkenésre semmit. A vételárat kell visszafizetni, nem lehet kötelezni a vevőt, hogy levásárolja.
Az idevonatkozó jogszabályok sehol sem írnak levásárlásról, nem vagyunk kötelezhetők levásárlásra!
A PSX SHOP előzetes bejelentés és indoklás nélkül módosíthatja a vásárlás feltételeit és szabályait. Minden módosítás a megjelenés időpontjában lép életbe.
A PSX SHOP nem vonható felelősségre semmilyen külső vagy közvetlen hibáért, kárért.
(pl.: üzemzavarból, információtovábbítási késedelemből adódó, vírusok okozta, vonal, vagy rendszerhibából adódó kár)