Főoldal » Termék » DMC Devil May Cry
DMC Devil May Cry PSXShop

DMC Devil May Cry

DMC Devil May Cry XBOX 360

Szeretnéd a legendás Devil May Cry szériát egy teljesen más nézőpontból megismerni? Kíváncsi vagy arra, hogy hogyan képzeli el Dantét a minőségi, izgalmas és érdekes történeteiről híres Ninja Theory? Akkor érdemes lesz figyelni a januárban megjelenő Devil May Cry-ra, a DmC ugyanis egy új kezdet a sorozat történetében, új főhőssel, új riválisokkal, teljesen új történettel. A DmC átalakult, az esszenciája azonban változatlan: a fókuszban továbbra is az őrült kombók, a démonvadászat, és a masszív méretű főellenségek állnak!

A DmC nem a megszokott Devil May Cry-vonalat viszi tovább, hiszen egy teljesen új főszereplőt alkalmaz: ez a Dante már nem az a Dante, akit az elmúlt négy részben megismerhettünk. Az angyalok és a démonok közti háború az emberiség szféráján zajlik már ősidők óta, Dante pedig hibridként kiemelkedően fontos szereplő lesz a Végjátékban – a Végjátékban, amibe adott esetben az ismert civilizáció egésze is belebukhat. De nem akkor, ha figyelünk, és legjobb tudásunk szerint gyepáljuk el a folyamatosan özönlő démonsereget. Új világ és új történések ide vagy oda, Dante továbbra is roppant erővel bíró harcos, a kombók látványossága pedig csak és kizárólag rajtunk múlik majd.

Természetesen a DmC nem csak egy új történetet, de egy új harcrendszert is tartalmaz. Az új rendszerben az angyali és a démoni képességek egész arzenálját használhatjuk majd, a leghatékonyabb kombók pedig az angyali és démoni oldalunkra egyaránt támaszkodnak majd. A játék magasabb nehézségi fokozatai kifejezetten a veterán DMC-rajongók számára készültek: itt a szokottnál is keményebb, agresszívabb ellenfelek várnak majd az elszánt harcosokra. A DmC egy egyedi darab lesz, ami izgalmas történetével, és a régi rendszert felkavaró változtatásaival az új játékosoknak és a régi veteránoknak egyaránt tud majd meglepetéssel szolgálni. Megjelenés 2013 januárjában, Xbox 360 és PlayStation 3 platformokra egyaránt!

A Devil May Cry sorozat a negyedik rész óta pihenget. A Capcom átszervezéseinek köszönhetően hosszú éveken át fel sem merült egy új rész elkészítésének ötlete… egészen addig, amíg el nem kezdődött az új trend, a kiadó legendás sorozatainak nyugati fejlesztőkhöz történő “kiszervezése”. Persze semmi rosszra nem kell itt gondolni: ezek a játékok továbbra is a japán rendezők felügyelete alatt készültek, így a minőség projektről projektre változott. A Devil May Cry-ra azonban a megszokottnál is jobban figyelni kellett, hiszen hatalmas rajongótábor követi világszerte a sorozat részeit, és tanulja ki a játék kombóit, rejtélyeit, hogy aztán egyre jobb tudással rendelkezzen azokban. Így történt, hogy a Capcom a Heavenly Sword és az Enslaved fejlesztőjét, a Ninja Theoryt bízta meg azzal, hogy elkészítse a legújabb Devil May Cry játékot. Itt jön azonban a nagy csavar: nem egy ötödik részről van szó, hanem egy teljesen új játékról, ami nem kötődik szorosan a hivatalos Devil May Cry univerzumának karaktereihez. A DmC kódnevű fejlesztésben a harcrendszer alakulását a japán fejlesztők felügyelték, a történetben pedig a remek sztorikat író Ninja Theory szinte teljesen szabad kezett kapott. A várakozásnak hamarosan vége, hiszen a DmC 2013 elején már meg is érkezik hozzánk!

A DmC egy hack’n’slash akciójáték, ahol a különböző pályákon végighaladva démoni teremtmények százait teszzük majd el láb alól, a pályák végén pedig rendre egy-egy, méret és kihívás szempontjából is nagynak mondható főellenfél vár ránk. Az ilyen jellegű játékok több különböző stílusban is végigjátszhatóak: van, aki csak egyszer rohan végig rajtuk, majd a végigjátszás után már teszi is a polcra a játékot – de vannak, akik ezek után alaposan ki akarják tanulni a harcrendszert, és még többet akarnak. Rájuk magasabb nehézségi fokozatok, keményebb ellenfelek, komolyabb kihívások, és egy mélyebb, izgalmasabb játékélmény vár majd. A tanulásnak pedig szinte sosincs vége: a régebbi DMC játékokhoz a mai napig jönnek ki újabb és újabb videók, ahol az egyes játékosok eszméletlen kombózási képességeiket demonstrálják társaiknak. Ha még nem tudod eldönteni, hogy melyik csoportba tartozol, akkor sincs gond: a Ninja Theory fejlesztőcsapata egy igen izgalmas, újszerű stílusban prezentált történettel garantálja azt, hogy már az egyszeri végigjátszás is kifejezetten szórakoztató legyen számodra.

A DmC főszereplője Dante, aki egy megkeseredett, lázadó szellemű fiatal. Dante mindig is átlátta a valóság problémáit, és azonnal szemet szúrtak neki a bizarr démonok, akik életünk minden területére rátelepedtek. Hamburgerek képében támadnak, elhízlalnak minket, a szódákkal felpezsdítik vérünket, majd a média uralma alatt egymásnak uszítanak mindenkit – és közben jót nevetnek az egészen. Azok a szerencsétlenek pedig, akik valahogy átlátnak ezen, megismerhetik a démonok valódi, igen halálos alakját is. Dante azonban nem egy hétköznapi arc: démon apával és angyali anyával rendelkezik, ami lehetővé teszi számára, hogy ne csak figyelje a korrupciót, de harcoljon is ellene. Így kezdődik tehát a játék: Dante új segítőket és új problémákat kap, a megoldás közben pedig egyre közelebb jut a démonok vezéréhez, aki ezt az egész tervet kieszelte. A legyőzésével talán, csak talán felszabadíthatóak lesznek az ártatlan emberek millárdjai. A tét tehát nem kicsi!

A DmC szakít az elődjeiben látott harcrendszerrel. Bár néhány jellegzetes, a korábban látott Dantétől oly megszokott mozdulat itt is visszatér majd, az itteni rész harcrendszere több okból is másképp működik majd. A Ninja Theory komoly tapasztalatot szerzett az Unreal 3 grafikus motorjában, és a DmC-nél is ezt használják: a 30 fps-el operáló motor miatt azonban a DMC4 harcrendszerét nem tudták átemelni, és teljesen új rendszerre volt szükség. Az új harc központi eleme továbbra is a kombózás: most is lehetőségünk lesz arra, hogy a levegőbe hajítsuk az ellenfeleket, majd utánuk ugorva további támadásokat vigyünk be nekik, és persze a több különböző fegyver (a DmC egyik védjegye) is jelen lesz a harcok közben. A fegyverek és a különleges képességek Angyali és Démoni energiákhoz köthetők: az egyik gyors, lágy, szinte utolérhetetlen, a másik lomhább, hihetetlen pusztító erővel bíró, és igen látványos képességeket aktivál majd – a kulcs pedig az lesz, hogy mindkét énünk képességeit egyszerre, egymással kombinálva használjuk. Csak így győzhetjük majd le a legkeményebb főgonoszokat, és csak így érhetjük el az adott pályákon a legjobb értékelést – főleg a magasabb nehézségi fokozatokon. Ha pedig minden kötél szakad, akkor Dante aktiválhatja a klasszikus Devil Trigger formáját, ami új erőket, regenerációt, és magasabb sebességet is kölcsönöz majd neki: ráadásul ilyenkor látvány szempontjából már igencsak emlékeztethet majd minket a korábbi DMC-k főhősére is!

A DmC minden szempontból 2013 egyik legegyedibb játékának igérkezik. Soha nem volt még ennyi ideje a Ninja Theory csapatának arra, hogy egy játékot kicsiszoljon. A történet frontján eddig sem kellett csalódni a brit fejlesztőcsapatban, az elmúlt két évben pedig folyamatosan javult a harcrendszer: nem csupán a japán felügyelet, de a veterán DMC-profik tanácsai is sokat segítettek a csapatnak, hogy egy tényleg szórakoztató, megfelelő kihívást nyújtó harcot tudjanak végül a játékba tenni. Kétségtelen, hogy ez a Dante már nem az a Dante, amit az elmúlt évtizedben megszokhattunk, az azonban biztos, hogy ő is legalább annyira egyedi és emlékezetes lesz a játék végére, mint “elődje” volt. A játék Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra egyaránt megjelenik, majd a konzolos indulást követően egy pc-s verzióra is lehet számítani.

Igen komoly felhördülést keltett a rajongók körében, amikor a Capcom leleplezte a DmC főhősét, a korábbitól eltérő külsővel és személyiséggel rendelkező Dantét. A felháborodás oka leginkább a félelem volt: a rajongók aggódtak amiatt, hogy az új Dante lecseréli majd a korábbi főszereplőt. Hogy ez a félelem alaptalannak bizonyul-e majd, azt még nem tudjuk eldönteni, az azonban biztos, hogy ez a Devil May Cry nem “az” a Devil May Cry. A képregények világában gyakori fogás az, hogy egy-egy jól ismert karaktert, jól ismert történetet más szemszögből közelítünk meg, újrafeldolgozzuk. Így kapott az Amazing-Spider Man (a Csodálatos Pókember) 2099-es verziót, így kapott Batman “Batman Beyond” névre hallgató futurisztikus testvérszériát, vagy éppen így kapott az egész Marvel 616-os Univerzum egy friss, szokatlan feldolgozást Ultimate Marvel univerzum címen, ahol mindenki megjelent, csak épp más múlttal, néhol más személyiséggel, és más motivációkkal rendelkeztek – így új történeteket lehetett elmesélni a hagyományos hősök szerepeltetésével.

Érdemes a DmC-re is így gondolni: ez egy teljesen új történet, ami nem akarja majd átvenni a régi Devil May Cry-trilógia szerepét, hanem inkább egy alternatív tálalást ad a játékosoknak, a Ninja Theory mesélőinek szemszögéből. Ezért sem meglepő hát, hogy az itteni világban Dante nem fehér, hanem fekete hajú, nem egy harcedzett, kimért, néhol igen humoros arc, hanem egy megkeseredett, a világgal szemben rengeteg haragot magában hordozó tinédzser. A régi Dante félig ember, félig démon, míg az itteni Dante angyali és démoni ősökkel egyaránt bír. Megjelenik majd Vergil is, azonban ő sem olyan, ahogy azt megszokhattuk – még ha vizuális szempontból ő jobban emlékeztet az eredeti Vergilre. A DmC tehát egy alternatív univerzumban játszódik, és akár ősrégi DMC-rajongó vagy, akár csak érdeklődő játékos, a legjobb, ha ennek megfelelően tekintesz a játékra. A jövőben könnyen lehet ugyanis, hogy párhuzamosan jönnek majd a DMC és a DmC játékok, az egyik a japán stúdiótól, a másik a Ninja Theorytól.

Készleten

4,990 Ft

Mennyiség

Terméktulajdonságok

Súly 0.2 kg
Gyártó

Capcom

Termék állapota

Használt

Garancia

1 hónap garancia

Műfaj

Akció

Platform

Xbox 360

Online játéklehetőség

Nem

Maximális játékosok száma

1

Játékminősítés

16 év fölött