Főoldal » Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Elérhetőségeink
PSX Konzol Szaküzlet és Szerviz
Székhely: 5600 Békéscsaba Kinizsi utca 2. 1. ajtó
Mobil: +36 70 314 1473
Adószám: 63944510-2-24
Bankszámlaszám: 11600006-00000000-41174609
Nemzetközi bankszámla szám: HU58 1160 0006 0000 0000 4117 4609
Számlavezető bank: Erste Bank
Központi e-mail cím: info@psxshop.hu
Szervíz e-mail cím: psxservice@gmail.com
Facebook: facebook.com/psxshop

Tisztelt vásárlónk!
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy rendelés leadásához kérjük figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket és csak abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásunkat, ha azzal minden tekintetben egyet ért és azt kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A feltételek tudomásul vételével Ön és a PSX Konzol Szaküzlet között online távollévők között kötött szerződés jön létre, ami kizárólag elektronikus formában létezik, magatartás kódexre nem utal, nem minősül írásbeli szerződésnek.

Áruházunkban a feltüntetett árak a mindenkori hatályos általános forgalmi adót tartalmazzák.
Üzletünkben az új termékek 27% áfát, a használt termékek esetén 0% áfát tartalmaznak.
Üzletünkben és web áruházunkban az árak eltérhetnek!
Üzletünkben és web áruházunkban az árak Magyar forintban vannak megadva.

Rendelés leadása
Rendelését leadhatja a termékek egyszerű kosárba helyezésével, majd a személyes adatok magadásával véglegesítheti azt. Rendelését bármikor leadhatja áruházunkban, függetlenül üzleteink nyitva tartásától. Rendelések feldolgozása a rendelést követő munkanapon történik, értesítést küldünk minden beérkezett és feldolgozott rendelésről. Rendelését visszaigazoló automatikus email nem jelenti rendelésnek feldolgozását, illetve átadását a futárszolgálatnak. Rendelését a leadást követően visszamondhatjuk vagy részlegesen teljesíthetjük. Részleges teljesítés esetén telefonon egyeztetünk a megrendelővel. Megrendelését követően ha nem kapja meg az automata visszaigazoló emailt lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Véglegesített rendelést módosítani csak emailban vagy telefonon van lehetőség, amennyiben a feldolgozása még nem történt meg.

Vásárlás menete
A kiválasztott terméket szeretné megvásárolni akkor a termék mellett található „kosárba” gomb megnyomásával teheti azt bele a bevásárló kosarába. A kosár tartalmát a felül található kosár ikonra kattintva vagy a kosár megtekintése gomb megnyomásával érhető el. A Kosár nézeten belül tud a megrendelt terméket átellenőrizni, itt van lehetősége a mennyiséget is beállítani. A mennyiség módosítása után a kosár frissítése gombbal érvényesítheti a változásokat. Termék törlés esetén a mennyiség mezőbe írjon “0” (nullát) és frissítse a kosarat. Vásárlása befejezése a rendelés összesítése gombbal történik. Itt ha nem akar regisztrálni akkor a szállítási adatok megadásával véglegesítheti a rendelését. Ha visszatérő vásárlónk akkor a saját fiókjába való belépéssel véglegesítheti rendelését. A szállítás kiválasztása után a megrendelés elküldésével véglegesítheti a rendelését. A felhasználási feltételek elfogadása kötelező csak a jelölőnégyzet kipipálása után véglegesíthető a rendelés. Rendelés leadása után automatikus email üzenetet küldünk ami a rendelés beérkezését igazolja, a feldolgozás csak ezután kezdődik meg. Ezen emailban szereplő összesítés már minden költséget tartalmaz. Rendelését munkanap 10.oo-14.3o között dolgozzuk fel és adjuk át a futárszolgálatnak.

Termékek a kínálatunkból
Áruházunkban található termékekről részletes tájékoztatást talál a kiválasztott termék oldalán.
Cégünk mindent megtesz azért, hogy az itt megadott adatok a valóságnak megfelelőek, pontosak legyenek. Azonban az elírásért esetleges tévedésért, illetve az ebből eredő egyéb hibákért felelősséget nem vállalunk. Áruházunkban szereplő termékek árai forintban értendőek, a törvényben előírt áfa mértékével növelve, szállítási költséget nem tartalmaznak. Csomagolási díjat nem számítunk fel. A termékek adatlapján megjelenő képek szimbolikus fotók amik eltérhetnek a valóságtól, csak illusztráció céljából szerepelnek. Amennyiben hiányosan vagy hibásan kerülnek feltöltésre a kínált termékek cégünk fenntartja a jogot azok korrigálására, ebben az esetben a megrendelőt tájékoztatjuk a hibáról lehetőséget adva megrendelésének megerősítésére az új paraméterekkel vagy annak törlésére.

Házhozszállítás
Online webáruházunkban leadott rendeléseket szerződött partnerünkkel az DPD futárszolgálattal kézbesítjük az ország egész területén. Minden leadott rendelést munkanapon 24 órán belül feldolgozzuk majd átadjuk a futárszolgálatnak kézbesítésre. A 24 órás rendelés feldolgozás a Black Friday és a karácsonyi időszakra nem vonatkozik, ebben az időszakokban a csomagok feldolgozása több időt is igénybe vehet. A kiszállítás/áruátvétel időpontjának módosítását kezdeményezheti kollégánkkal amennyiben a futárszolgálat által megadott időpont önnek nem megfelelő. Kézbesítés a feladást követő munkanap 08.00-18.oo óra között végzik. Telefonos elérhetőségét a futárnak átadjuk aki abban az esetben keresi ha nem találja a megadott címen vagy időpontot szükséges egyeztetni. Fizetni a futárnál, jelenleg csak készpénzzel van lehetősége. Átvételekor győződjön meg a csomag sértetlenségéről ha a csomagon sérülést észlel a futárnál kezdeményezze a jegyzőkönyv felvételét, a csomagot ebben az esetben nem köteles átvenni. Utólagos jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem tudunk orvosolni. A számlát és ha van garancialevél a vásárolt termékhez azt a csomagon belül fogja megtalálni.
Fenntartjuk a jogot, hogy árainkat, termékeink szállítási határidejét és a vásárlási feltételeket bármikor megváltoztassuk minden előzetes értesítés nélkül. A változtatások a webáruházban történő megváltoztatás után lépnek életbe. Beszerzési (így eladási) áraink a napi pénz és árupiaci változások függvénye, amelyek általunk nem befolyásolhatóak. Amennyiben a vásárló bizonyos feltételekkel nem ért egyet, a vásárlással fel kell hagynia. A meghirdetett áraink csak az adott pillanatban történő rendelésre, az azt követő „visszaigazolt” státuszú elektronikus üzenettel együtt érvényesek, és az említett paraméterek függvényében változhatnak.

Szállítási díjak:
Alap szállítási díj: 1.500,- Ft.
Ingyenes szállítással hirdetett termékek: 0,- Ft.
50.000 Ft-ig 1.500 Ft
100.000 Ft-ig 2.050 Ft
300.000 Ft-ig 3.000 Ft
500.000 Ft-ig 5.200 Ft

Megrendelt termékek személyes átvétele
Áruházunkban megrendelt termékeit személyesen is átveheti üzletünkben. A rendelést követően visszaigazoló emailt kap a rendelése feldolgozásáról. Ha a termék készleten van akkor az üzletben a visszaigazoló emailt követő 3 napon belül tudja a megvásárolt áron átvenni a megrendelt terméket. 72 óra után rendelése automatikusan törlésre kerül, a megrendelt terméket ezek után csak az aktuális weboldalon feltüntetett áron tudja megvásárolni.

Termék át nem vétele
Online áruházunkban megrendelt terméket a rendelés napján 14.30-ig módosíthatja vagy törölheti. Ezek után termékét szerződött csomagszállító partnerünknek átadjuk, rendelés lemondásra nincs lehetőség. Csomag feladást követő címmódosítás miatt kérjük telefonon keressen minket. Megrendelt termékét a feladást követő 1-2 napon belül a szerződött partnerünk kézbesíti. Ha megrendelt termékét (amit 14.30-ig nem mondott le) nem veszi át az szerződés szegésnek minősül. Ebben az esetben a Polgári Törvénykönyvben foglaltak szerint a következményeket viselnie kell. Eltekintünk a következményektől ha a szállítási és a visszaszállítási díjat 5 munkanapon belül bankszámlaszámunkra átutalja.

Fizetési lehetőségek
Készpénzes és bankkártyás fizetés az üzletben a termék átvételekor.
Készpénzes és bankkártyás fizetés csomagküldés esetén a futárnál.

Rendelés menete
Megvásárolni kívánt termék kiválasztása a weboldalról.
Adatok megadása, a fizetés jóváhagyása.
Sikeres fizetés esetén a vevő részére amennyiben van licenckulcs átadásra kerül, digitális formában.

Jótállás
A jótállási idő a tényleges teljesítéssel kezdődik, tartamát az ún. kötelező jótállás esetében az azt rendelő jogszabály, míg szerződéses jótállásnál a felek megállapodása határozza meg. A kötelező jótállás időtartama sávosan meghatározott, amelynek kezdő időpontja a termék fogyasztónak történő átadása, vagy ha az eszközt üzembe kell helyezni és azt a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, akkor az üzembe helyezés napja.

Jótállási idő
Kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei:
A kötelező (jogszabály által előírt) jótállás feltételei a jótállási időt sávosan, a tartós fogyasztási cikk bruttó eladási árához igazodva határozza meg. (Termékoldalainkon a bruttó eladási árat tüntettük fel.)
Az eladási ársávok és a kötelező jótállási idő az alábbiak szerint alakul:
– Használt termékre értékhatártól függetlenül, a jogszabály által előírt 3 hónap a jótállási kötelezettség.
– A 10.000 forintot el nem érő áru fogyasztási cikkre nincs jótállási kötelezettség.
– A 10.000 forintot elérő, de 100.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év a kötelező jótállás (10.000 Ft – 100.000 Ft-ig).
– A 100.000 forintot meghaladó, de maximum 250.000 forint eladási ár esetén 2 év a kötelező jótállás (100.001 Ft – 250.000 Ft-ig).
– A 250.000 forint eladási ár felett 3 év kötelező jótállást határoz meg a szabályozás (250.001 Ft-tól felfelé).
A jogszabály által előírt kötelező jótállási időn felül a gyártó önkéntes jótállást is vállalhat, melyet akár többletfeltételhez is köthet. Kérjük, az önkéntes jótállás feltételeiről minden esetben körültekintően tájékozódjanak a gyártó elérhetőségein!
(270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet)

Garanciális ügyintézés
Cégünk hivatalos partnerei és termékforgalmazói a Sony Europe Limited Magyarország és Microsoft Magyarország cégeknek.

Garanciális hibák esetén a kérjük keresse fel a hivatalos szervizeket.

Sony PlayStation termékekkel kapcsolatos hiba esetén:
– Hivatalos Sony PlayStation márkaszerviz: TriWarden Kft.
1091 Budapest Üllői út 53/a
Telefon: 061/782-4995

– Sony Europe Limited (PlayStation) Magyarország ügyfélszolgálat: +36-1-677-7317, +36-1-814-4800
Hétköznap 9.oo-17.oo között hívható
– Sony PlayStation termékekkel kapcsolatos információk: https://www.playstation.com/hu-hu/

Microsoft Xbox termékekkel kapcsolatos hiba esetén:
Hibás Microsoft termékek esetén a Microsoft Magyarország ügyfélszolgálati elérhetősége:
– Microsoft Xbox ügyfélszolgálat: +36-80-018-590
– Microsoft Xbox termékekkel kapcsolatos információk: https://www.xbox.com/hu-hu

Electronic Art Magyarország ügyfélszolgálati elérhetősége:
– Microsoft Electronic Art ügyfélszolgálat: +36-1-505-9550

Szavatosság
Hibás teljesítés esetén a Ptk. 6:159. § (2) bekezdése rendelkezése alapján négyféle szavatossági jog illeti meg: a kijavítás / a kicserélés / az árleszállítás / a vételár-visszatérítési igény(ún. elállás).
Vevőnek szerződés létrejöttét igazoló dokumentumokat (számla, blokk, vásárlási bizonylat) bemutatni szükséges, ennek hiánya jogvesztő a vevő terhére.
Minden vevő által bejelentett szavatossági, illetve jótállási igényről cégünk jegyzőkönyvet vesz fel. Jegyzőkönyv másolatát vevő részére átadja. Abban az esetben ha eladó helyszínen nem tud vevő jótállási vagy szavatossági igényeiről nyilatkozni úgy a törvény által meghatározott időn belül értesíti vevőt az igény elbírálásával kapcsoltban. Elutasított igény esetén az indoklást tartalmazni fogja az értesítés.

Elállási jog gyakorlása
A rendelését bármikor le lehet mondani, írásban az e-mail címünkre küldve a Rendelés törlése tárggyal. Kérjük a levélben mindenképpen mellékelje a Rendelési számot! Ha még nem adtuk át a csomagot a szállítást végző cégnek, úgy a rendelés lemondásnak nincs költsége.
Azonban, ha már átadtuk a csomagot a szállítást végző cégnek, akkor át kell vennie a csomagot (így teljesül a szállítás szolgáltatás feltétele), ezek után élhet az Elállási jogával, ami keretén belül 14 napon belül visszaküldheti a csomagot. Amennyiben lemondás nélkül nem történik meg a csomag átvétele, úgy az át nem vett csomagok teljes szállítási költségét az ügyfélre (önre) fogjuk terhelni, mivel az át nem vett csomag az nem jelenti az elállási jogának a gyakorlását, hanem csak a távollévők között kötött szerződés megszegését!

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a vásárló és a cég közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt harmadik személy a fuvarozótól átveszi azt. Vevő a megrendelés és a kézbesítési idő között is élhet elállási jogával. A termék visszaküldésének költségei a vevőt terheli.

Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

Fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát a következő esetekben sem:
A szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha az eladó a teljesítést a vevő kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és vevő tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
Olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ.
Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.
Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta.
Nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében.
Nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.
Jelentéktelen hiba miatt.

Eladó vevő részére a termék vagy elállási nyilatkozat beérkezését követően az érvényes jogszabályok alapján 14 napon belül visszatéríti a vételárat.

Ha a megrendelt termék ingyenes szállítással lett feladva akkor a vételárból levonásra kerül a szállítási díj és csak a fennmaradó összeg kerül visszautalásra.

A visszatérítés során az eredeti tranzakció során alkalmazott fizetési móddal megegyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; ezen visszatérítési mód alkalmazásából vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.

Vevő köteles az árukat és a mellékelt blokkot, számlát és egyéb vásárlást igazoló dokumentumot késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés eladó részére történő megküldésétől számított 14 napnál nem később visszaküldeni vagy eladó székhelyén átadni azokat.

Vevőt a megvásárolt termék visszaküldésének a költsége terheli, ennek költségét nem háríthatja eladóra.

Eladó nem köteles megtéríteni vevő által alkalmazott eltérő szállítási mód alkalmazásából eredő többletköltséget.

A visszatérítést eladó minden esetben jogosult addig visszatartani amíg vevő a megrendelt terméket valamelyik székhelyére vagy telephelyére el nem juttatta, azt hitelt érdemlően igazolni tudja.

Vevőnek fokozottan ügyelnie kell a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a vevőt terheli.

Amennyiben vevő élni szeretne elállási jogával lehetősége van ezt jelezni telefonon, emailban, illetve postai levélben. Postán feladott levélben a feladás dátumát, telefonos elállás bejelentése esetén a hívás napját, digitális levél beérkezése esetén a beérkezés napját vesszük figyelembe. A visszaküldeni kívánt terméket posta vagy futárszolgálat által lehetséges. Utánvételes, portós csomagot ezen esetben nem áll módunkban átvenni.

A vevő és az eladó közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendeletek itt érhetőek el: https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a1400045.kor

Vevő egyéb panaszával is megkeresheti eladót ezen szerződésben található elérhetőségek bármelyikén.
Panaszügyintézés
A panaszok bejelentésére a központi e-mail címünkön, telefonszámunkon, illetve levélben van lehetőség. Kollégáink a felvett panaszt megvizsgálják és a szükséges lépéseket megteszik a probléma rendezése érdekében. Ha a vevő a panasz kezelésével nem-nem ért egyet, vagy nem lehetséges az azonnali kivizsgálás, úgy jegyzőkönyv felvétele szükséges. Telefonon vagy levélben tett panaszokra maximum 7 napon belül válaszolnak kollégáink. Ezen estekben az adatok megadása szükséges.
Jogorvoslat
Nemzeti fogyasztóvédelmi hatóság
Honlap: http://fogyasztovedelem.kormany.hu/

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Cím: 1125 Bp. Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Levelezési cím: 1530 Budapest PF.:5.
Telefon +36 1 391 1400
Fax: +36 1 391 1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Honlap: http://naih.hu/index.html